only life i know

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtiteln som svar på frågan

Hur mår du i dag? so happy together (the beatles)
Kommer du komma långt i livet? le disko (shiny toy guns)
Hur ser dina vänner dig? hype (tegan and sara)
Kommer du gifta dig? deceptacon (le tigre)
Vad är ditt livs themesong? off the hook (css)
Vad är ditt livs historia? who's that girl? (robyn)
Hur är skolan för dig? jag kan inte andas (hästpojken)
Hur kan du komma framåt i livet? yea yeah (matt & kim)
Hur kommer i morgon vara? nu kan du få mig så lätt (håkan hellström)
Vad är det bästa med dina vänner? do what you want (ok go)
Vad finns i lager för nästa vecka? augustine (patrick wolf)
Vilken sång beskriver dig bäst? mr moon (mando diao)
Hur är det med ditt liv? emily (alice in videoland)
Vilken låt ska spelas på din begravning? reptilia (the strokes)
Hur ser världen på dig? wildhearts (melody club)
Kommer du att ha ett lyckligt liv? sam's town (the killers)
Vad tycker dina vänner om dig? downtown (tegan and sara)
Har du en djup och mörk hemlighet? this house is a circus (arctic monkeys)
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? seaside (the kooks)
Hur kan du göra dig själv glad? video killed the radiostar (the buggles)
Kommer du någonsin ha barn? song to say goodbye (placebo)
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? it's raining outside (soko)
Vad skulle du vilja säga till nästa generation? ingenting ingenting... ingenting!!! (kristian anttila)
Några tips till dig? yesterday (the beatles)
Hur kommer du att bli igenkänd? en vän med en bil (håkan hellström)
Vad är din danssång? odio odio odio (css)

jag var bara tvungen för att det här är den enda listan jag gillar och för att ni ska få se min musiksmak någorlunda bra.
musiken är ju trots allt det viktigaste för mig. speciellt kristian anttila. puss

Kommentarer
Postat av: Jessi

bra tidsfördriv ;)

2008-07-16 @ 22:24:27
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: BucketsofRain

nice. den tänker jag kopiera.

2008-07-16 @ 22:26:12
URL: http://anakat.blogg.se/
Postat av: erica

ja satc är underbart!

2008-07-17 @ 00:15:46
URL: http://itfeelslikeforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där listan är rolig :D

2008-07-17 @ 16:38:03
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: MANGO

vilken bra musiksmak, CSS är ju inte så många som lyssnar på! :) CSS SUXXXXXXX! haha. :D

2008-07-17 @ 21:46:25
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0