questions and answers

hur kom du på att du ville börja blogga?
det var ett bra tag sedan. hade några vänner som sysslade med det så jag beslöt mig för att börja med det då också.

favoritblogg?
det är verkligen många. imilk.blogg.se är den självklara favoriten. sen finns det ju många andra bra bloggar som elinkan.blogg.se, wedgeheel.blogg.se, thowelina.blogg.se, lisaholmqvist.blogg.se, white.webblogg.se, mango.blogg.se, niotillfem.devote.se, heeejanna.blogg.se,itfeelslikeforever.blogg.se,ragnhild.blogg.se,lolita.blogg.se,dirtyglam.blogg.se, gallon.blogg.se... ja, det är väldigt många

hur gammal är du?
jag är fjorton år, fyller femton om bara tjugoen dagar

vart bor du någonstans?
jag bor i den lilla, ytterst tråkiga byn tranemo som ligger precis fyra mil ifrån staden borås

vad gör du om 10 år?
om jag får bestämma själv bor jag med en fin pojke i göteborg eller paris. jag jobbar som författare eller modell och kan även försörja mig på det yrket. på dagarna skriver jag, på kvällarna umgås jag med mina fina vänner. ett lugnt och fint liv. skulle inte sitta fel i att ha en del pengar med

vad gör du på fritiden?
jag brukar syssla med bloggen, lyssna på musik, se på tv, shoppa, umgås med folk ibland och sånt där. funderar även på att börja med badminton till hösten!

har du haft några bloggar före den här?
ja, det har jag verkligen haft som t.ex. stupidfemme.blogg.se och columbus.devote.se

favorit affär?
jag köper oftast mina kläder på H&M så jag får väl säga det. annars så är monki fint även fast jag aldrig köpt nått därifrån

vilket djur skulle du helst skaffa? en liten minigris eller en getbebis?
aw, den där var faktiskt väldigt svår. minigrisar är bedårande och getbebis likså. fast getbebisen växer ju upp och blir en stor get och minigrisen blir ju större. jag kan inte välja men jag tar nog en minigris för dom är coola

drömjobb?
författare för att jag älskar att skriva. konstigt nog vill jag också bli modell fast jag nog inte uppfyller de krav som finns idag.

hur skulle du beskriva din stil?
jadu, alltifrån söta saker till mer sportigt. den går väl inte att beskriva riktigt för den varierar en del.´

hur många unika besökare har du varje dag?
just nu ligger det på runt fyrtio-femtio. rekordet är 59 och det fixade ni igår! PUSS!

vad är det första du fastnar för när du ser en blogg för första gången?
bilderna. om det är fina bilder som tilltalar mig fastnar jag direkt

hur mycket shoppar du för/månad?
jag shoppar för runt femhundra kronor per månad. såklart kan det variera till både runt sjuhundra till en hundralapp

vilket gymnasium går du på/ska börja i?
åh, det är ju ett år kvar så jag vet faktiskt inte. antingen här i tranemo eller så har jag sett ett i gränna som är väldigt lockande.

vilka personer inspirerar dig?
de bloggar jag följer och cory kennedy

har du mycket självförtroende?
det är olika från dag till dag. jag har nästan aldrig haft nått självförtroende och speciellt inte det här året men det är på bättringsvägen nu när jag hittat pojken som gillar mig för den jag är och som faktiskt tycker jag är hur fin som helst. så jag skulle vilja säga att jag varken har mycket eller lite. idag däremot har jag det itne i överflöd

lite skum fråga, men vart hittar man alla dessa fina modellbilder som du lägger in?
jag hittar dem överallt. på bloggar och sånt. men oftast är de från flickr.com, thecobrasnake.com och liknande sidor. jag brukar oftast skriva under bilderna vart de kommer ifrån.

vad drömmer du om?
om du syftar på nätterna så är det faktiskt väldigt konstiga drömmar. att mårran ska mörda mig,jag ser kristian anttila live och sen blir det kalabalik för att dolly parton har dött,shopping i göteborg där jag hittar mina drömskor och letar efter en jumpsuit,drömmar om pojkar jag är kär i vid det tillfället, ännu mer om kristian anttila vilket inte är så konstigt om man lyssnar väldigt mycket på den mannen och det sista man ser innan man somnar är en bild på kristian.

och det var alla frågor. hoppas ni blir nöjda och TACK för alla frågor. jag blir såhäääär glad. puss :*

Kommentarer
Postat av: Thowelina

sv; Och ytterst fin är du! Det värmer mig att jag är en av dina favoriter, <3

2008-07-22 @ 20:26:45
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: cat

..:) jag hittade min lilla blogg bland dina favoritbloggar:) vad glad jag blir:)

2008-07-22 @ 20:47:43
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Lisa

oh darling så bra du är! puss

2008-07-22 @ 22:03:46
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: josefine

åh fintfint.

2008-07-22 @ 22:16:38
URL: http://jjosefinel.blogg.se/
Postat av: amanda

hej och ho amandi älskar din blogg :$

2008-07-22 @ 22:53:30
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: Sandra

bra frågor bra svar!

2008-07-23 @ 04:58:21
URL: http://SandraK.devote.se
Postat av: Ida Björck

svar: men hörru, det låter ju hur bra som helst :) jag var också den tystatypen förut, men nu har jag lärt mig att prata ;D hah

2008-07-23 @ 10:31:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: V

åh tack så mycket! gillar din blogg mycket med. länk till din blogg fixad.

2008-07-24 @ 17:24:40
URL: http://white.webblogg.se/
Postat av: Anna (Annas syster) svarar:

OH, min blogg står ju med där bland favoritbloggar :D Otroligt smickrad! Kisses.

2008-07-29 @ 20:04:58
URL: http://heeejanna.blogg.se/
Postat av: Anna

OH, min blogg står ju med där bland favoritbloggar :D Otroligt smickrad! Kisses.



2008-07-29 @ 20:06:09
URL: http://heeejanna.blogg.se/
Postat av: Matilda

när jag läser dina svar på frågorna får jag för mig att vi är väldigt lika.

2008-07-30 @ 22:08:07
URL: http://dinstalker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0